Nieuw record voor CAP48

De actie CAP 48 heeft een nieuw record gehaald afgelopen zondag. Er werd maar liefst 6.430.071 euro opgehaald voor onze anders-valide medemensen. Wat een nieuw record is. N-Allo en CAP 48...
Lees meer
N-Allo & Digipolis

Digipolis kiest voor N-Allo’s expertise

Vanaf begin 2020 zullen alle telefonische contacten met burgers van de Stad Antwerpen verlopen via een communicatieplatform dat volledig wordt beheerd en ondersteund door N-Allo. In een latere fase maakt...
Lees meer
whatsapp

N-Allo WhatsApped!

Sinds deze week biedt N-Allo een nieuw contactkanaal aan. Social media leeft en blijft groeien. N-Allo beheert al enkele jaren, naast de klassieke kanalen, het klantcontact via Facebook-Messenger, Facebook, en...
Lees meer
cap48

Nieuw record voor solidariteitsactie CAP 48

De actie CAP 48 heeft een nieuw record gehaald afgelopen zondag. Er werd maar liefst 6.061.130 euro opgehaald voor onze anders-valide medemensen. Wat een nieuw record is. N-Allo en CAP 48...
Lees meer

Callcenter of Contact Center?

‘Een callcenter en een contact center, dat is toch hetzelfde’, horen we weleens.  Niets is minder waar. Er bestaan een pak wezenlijke verschillen tussen de twee.  Een callcenter beperkt zichzelf ertoe om...
Lees meer
gdpr-in-contact-centers

Hoe maak je je Contact Center GDPR-proof 2.0

In een eerder artikel gingen we in op de historiek van en de basisrechten binnen de GDPR. Daarnaast kwamen de verschillende rollen van een Contact Center binnen dit gegeven aan...
Lees meer