Certificate

Certificeren: Yay or Nay?

Certificeren of niet? Een dilemma binnen vele contactcenters. Het is niet verplicht, het kost geld en levert het wel iets op? En, if so: Wat dan? Waarom zou je? Je...
Read more
N-Allo-Chat-2

Wist je dat N-Allo chatkanalen aanbiedt?

De aanwezigheid van menselijke interactie op een website, is zonder enige twijfel een grote meerwaarde voor klanten. De klanten van onze klanten kunnen al jaren gebruik maken van dit makkelijke...
Read more
home_office

N-Allo, ready for the future!

Since 2017, our co-workers have the possibility to work from home. Read an interesting article concerning this matter: Source:  CNN Call Center News  
Read more
Daniel Termont

Eén van onze klanten, Gentinfo, in de krant

We delen graag in de eer, en halen nog eens aan wat Hilde Ballegeer (Directeur-manager van de Dienst Publiekszaken Gent) over ons positieve partnership zegt: ‘Met N-Allo beschikken we over...
Read more
N-Allo-Certified-intra

#ISO 18295-1-certified

Wij, bij N-Allo vinden kwaliteit heel belangrijk.  Daarom waren we in 2011 het eerste Belgische contact center dat de Europese norm voor contact centers -EN 15838- behaalde. Na 6 jaar...
Read more

Onze collega’s aan het woord in Metro

Alle vooroordelen overboord! We lieten onze collega’s Lisa, Marie-France en Bayonga vandaag aan het woord in Metro over hun jobervaring als klantenadviseur binnen de financiële sector. Collega Marie-France: “De vrijheid,...
Read more