whatsapp

N-Allo WhatsApped!

Sinds deze week biedt N-Allo een nieuw contactkanaal aan. Social media leeft en blijft groeien. N-Allo beheert al enkele jaren, naast de klassieke kanalen, het klantcontact via Facebook-Messenger, Facebook, en...
Lees meer
cap48

Nieuw record voor solidariteitsactie CAP 48

De actie CAP 48 heeft een nieuw record gehaald afgelopen zondag. Er werd maar liefst 6.061.130 euro opgehaald voor onze anders-valide medemensen. Wat een nieuw record is. N-Allo en CAP 48...
Lees meer

Callcenter of Contact Center?

‘Een callcenter en een contact center, dat is toch hetzelfde’, horen we weleens.  Niets is minder waar. Er bestaan een pak wezenlijke verschillen tussen de twee.  Een callcenter beperkt zichzelf ertoe om...
Lees meer
gdpr-in-contact-centers

Hoe maak je je Contact Center GDPR-proof 2.0

In een eerder artikel gingen we in op de historiek van en de basisrechten binnen de GDPR. Daarnaast kwamen de verschillende rollen van een Contact Center binnen dit gegeven aan...
Lees meer
Contact-Center-GDPR-proof

Hoe maak je je contact center GDPR-proof?

De GDPR: heel wat professionals hebben er de mond vol van.  Hij geeft ons nieuwe, meer specifieke richtlijnen omtrent dataprotectie. Ook contact centers worden fel geïmpacteerd. Met alle nieuwe technologieën en direct...
Lees meer
Certificate

Certificeren: Yae or Nay?

Certificeren of niet? Het vormt bij vele contactcenters een waar dilemma. Het is niet verplicht maar kost wel geld. En levert het eigenlijk iets op? Zo ja, wat dan?
Lees meer

Wist je dat N-Allo chatkanalen aanbiedt?

De aanwezigheid van menselijke interactie op een website, is zonder enige twijfel een grote meerwaarde voor klanten. De klanten van onze klanten kunnen al jaren gebruik maken van dit makkelijke...
Lees meer