contact center versus callcenter

Callcenter of Contact Center?

‘Een callcenter en een contact center, dat is toch hetzelfde’, horen we weleens.  Niets is minder waar. Er bestaan een pak wezenlijke verschillen tussen de twee.  Een callcenter beperkt zichzelf ertoe om...
Lees meer
gdpr-in-contact-centers

Hoe maak je je Contact Center GDPR-proof 2.0

In een eerder artikel gingen we in op de historiek van en de basisrechten binnen de GDPR. Daarnaast kwamen de verschillende rollen van een Contact Center binnen dit gegeven aan...
Lees meer
Contact-Center-GDPR-proof

Hoe maak je je contact center GDPR-proof?

De GDPR: heel wat professionals hebben er de mond vol van.  Hij geeft ons nieuwe, meer specifieke richtlijnen omtrent dataprotectie. Ook contact centers worden fel geïmpacteerd. Met alle nieuwe technologieën en direct...
Lees meer
Certificate

Certificeren: Yae or Nay?

Certificeren of niet? Het vormt bij vele contactcenters een waar dilemma. Het is niet verplicht maar kost wel geld. En levert het eigenlijk iets op? Zo ja, wat dan?
Lees meer
N-Allo-Chat-2

Wist je dat N-Allo chatkanalen aanbiedt?

De aanwezigheid van menselijke interactie op een website, is zonder enige twijfel een grote meerwaarde voor klanten. De klanten van onze klanten kunnen al jaren gebruik maken van dit makkelijke...
Lees meer
home_office

N-Allo, ready for the future!

Since 2017, our co-workers have the possibility to work from home. Read an interesting article concerning this matter: Source:  CNN Call Center News  
Lees meer
Daniel Termont

Eén van onze klanten, Gentinfo, in de krant

We delen graag in de eer, en halen nog eens aan wat Hilde Ballegeer (Directeur-manager van de Dienst Publiekszaken Gent) over ons positieve partnership zegt: ‘Met N-Allo beschikken we over...
Lees meer