gdpr-in-contact-centers

Hoe maak je je Contact Center GDPR-proof 2.0

Hoe maak je je Contact Center GDPR-proof  2.0 In een eerder artikel gingen we vooral in op de historiek van en de basisrechten binnen de GDPR. Daarnaast kwamen de verschillende...
Read more
Contact-Center-GDPR-proof

Hoe maak je je contact center GDPR-proof?

GDPR is overal. Zo ook in contact centers. En dat is broodnodig ook – met alle nieuwe technologieën en direct marketingtoepassingen die er de laatste 10 à 20 jaar bijkwamen, werd...
Read more
Certificate

Certificeren: Yae or Nay?

Certificeren of niet? Het vormt bij vele contactcenters een waar dilemma. Het is niet verplicht maar kost wel geld. En levert het eigenlijk iets op? Zo ja, wat dan?
Read more
N-Allo-Chat-2

Wist je dat N-Allo chatkanalen aanbiedt?

De aanwezigheid van menselijke interactie op een website, is zonder enige twijfel een grote meerwaarde voor klanten. De klanten van onze klanten kunnen al jaren gebruik maken van dit makkelijke...
Read more
home_office

N-Allo, ready for the future!

Since 2017, our co-workers have the possibility to work from home. Read an interesting article concerning this matter: Source:  CNN Call Center News  
Read more
Daniel Termont

Eén van onze klanten, Gentinfo, in de krant

We delen graag in de eer, en halen nog eens aan wat Hilde Ballegeer (Directeur-manager van de Dienst Publiekszaken Gent) over ons positieve partnership zegt: ‘Met N-Allo beschikken we over...
Read more
N-Allo-Certified-intra

#ISO 18295-1-certified

Wij, bij N-Allo vinden kwaliteit heel belangrijk. Daarom waren we in 2011 het eerste Belgische contact center dat de Europese norm voor contact centers -EN 15838- behaalde. Na 6 jaar...
Read more

Onze collega’s aan het woord in Metro

Alle vooroordelen overboord! We lieten onze collega’s Lisa, Marie-France en Bayonga vandaag aan het woord in Metro over hun jobervaring als klantenadviseur binnen de financiële sector. Collega Marie-France: “De vrijheid,...
Read more