whatsapp

N-Allo WhatsApped!

Sinds deze week biedt N-Allo een nieuw contactkanaal aan.

Social media leeft en blijft groeien. N-Allo beheert al enkele jaren, naast de klassieke kanalen, het klantcontact via Facebook-Messenger, Facebook, en Twitter in naam van Klant-Opdrachtgevers. Daar komt nu een nieuw contactkanaal bij: Whatsapp.

social mediaFrederic Blondeel, Teamcoach Social Media: ‘We zijn erg trots dat we als één van de eerste contact centers kunnen uitpakken met dit nieuwe kanaal. Voor de eindklanten van onze Klant-Opdrachtgevers is het een makkelijk en toegankelijk communicatiekanaal extra. Voor ons maakt de komst van WhatsApp qua werkwijze niet veel verschil. De berichten komen net als die van de andere kanalen, via één tool die ze centraliseert bij ons binnen. Ze worden, ook zoals alle andere vragen, met zorg en respect beantwoord. Dat is waar wij sterk in zijn.’

Onze medewerkers werken steeds per duo, per taal. Zo kunnen ze razendsnel reageren en overleggen met elkaar indien nodig.

Klantenadviseur Kathy De Decker: ‘Van minuut 1 bleek dit nieuwe kanaal een groot succes. Mijn collega en ik krijgen constant berichten. De reactietijd van de klanten op onze antwoorden is supersnel. Dat lijkt me logisch, omdat Whatsappjes net als sms-en snel en direct in je persoonlijke leefsfeer terecht komen’.

Hoe het in zijn werk gaat? Heel eenvoudig: De eindklanten van onze Klant-Opdrachtgevers klikken op het Whatsapp-icoon en komen op een QR-code terecht. Die scannen ze in, en hop: Ze kunnen een WhatsAppje versturen. Via smartphone is het nog eenvoudiger: Een klik op het WhatsApp-icoontje op de website (of in de app) van onze Klant-Opdrachtgever, en je kan Whatsappen met ons.

Meer weten? Contacteer ons.


Deel dit artikel




Gerelateerde artikels




Plaats een reactie