#ISO 18295-1-certified

Wij, bij N-Allo vinden kwaliteit heel belangrijk. Daarom waren we in 2011 het eerste Belgische contact center dat de Europese norm voor contact centers -EN 15838- behaalde. Na 6 jaar was deze norm toe aan vernieuwing. Hij werd vervangen door de wereldwijd erkende norm ISO 18295-1.

Wij bij N-Allo engageerden ons opnieuw als eerste om aan hieraan te voldoen. Een aantal auditoren lichtten ons bedrijf door.  En met ontzettend veel trots kunnen we melden: We did it again! N-Allo is het allereerste contact center in Belgie en het 2de in Europa, dat gecertificeerd is met de allernieuwste ISO-norm.

Leuk om te weten:

  1. Ben je geïnteresseerd in de ISO 12895-1 norm?  Bjorn Martin, onze leading kwaliteitsman, komt hierover spreken op  het ISO 12895 Event van NBN in januari 2018 .
  2. In het rapport van de auditoren, werd nadrukkelijk vermeld dat de IVR ontwikkelingen én de verschillende front applicaties voor optimale klantondersteuning -die door onze eigen Business Support en Development departementen ontwikkeld werden-  een onvergelijkbare meerwaarde bieden in het snel en efficiënt verder helpen van klanten. Daarin onderscheidt N-Allo zich van elk ander contact center, en kroont zichzelf hiermee als absolute topspeler op de markt.   Wil je hier meer info over? Contacteer ons!

Deel dit artikel




Gerelateerde artikels



N-Allo WhatsApped!


Plaats een reactie