N-Allo-Certified-intra

#ISO 18295-1-certified

Wij, bij N-Allo vinden kwaliteit heel belangrijk. Daarom waren we in 2011 het eerste Belgische contact center dat de Europese norm voor contact centers -EN 15838- behaalde. Na 6 jaar was deze norm toe aan vernieuwing. Hij werd vervangen door de wereldwijd erkende norm ISO 18295-1.

Wij bij N-Allo engageerden ons opnieuw als eerste om aan hieraan te voldoen. Een aantal auditoren lichtten ons bedrijf door.  En met ontzettend veel trots kunnen we melden: We did it again! N-Allo is het allereerste contact center in Belgie en het 2de in Europa, dat gecertificeerd is met de allernieuwste ISO-norm.

Leuk om te weten:

  1. Ben je geïnteresseerd in de ISO 12895-1 norm?  Bjorn Martin, onze leading kwaliteitsman, komt hierover spreken op  het ISO 12895 Event van NBN in januari 2018 .
  2. In het rapport van de auditoren, werd nadrukkelijk vermeld dat de IVR ontwikkelingen én de verschillende front applicaties voor optimale klantondersteuning -die door onze eigen Business Support en Development departementen ontwikkeld werden-  een onvergelijkbare meerwaarde bieden in het snel en efficiënt verder helpen van klanten. Daarin onderscheidt N-Allo zich van elk ander contact center, en kroont zichzelf hiermee als absolute topspeler op de markt.   Wil je hier meer info over? Contacteer ons!

Deel dit artikel




Gerelateerde artikels



Callcenter of Contact Center?


Plaats een reactie