
N-Allo maakt gebruik van een innovatief communicatieplatform dat een reële convergentie en integratie mogelijk maakt van de verschillende communicatiekanalen die door N-Allo worden aangeboden (telefoon, e-mail, sms, chat, social media).
Via het Customer Interaction Center-platform, dat concreet onze inbound-, outbound-, e-mail-, fulfillment- en recordingtoepassingen integreert in één gebruiksvriendelijk systeem, kunnen we onze omnichannel-strategie afstemmen op uw specifieke vraag.
Welke voordelen biedt dit innovatief communicatieplatform?
- Volledig Voice over IP (VOIP): u maakt via een eenvoudige IP-verbinding gebruik van onze technologie zonder u zorgen te hoeven maken over de installatie, het onderhoud, …
- Ondersteuning van SIP-protocol (Session Initiation Protocol).
- Multichannel routering maakt een consistente service over alle communicatiekanalen (telefoon, e-mail, sms, chat, social media) mogelijk.
- Door gebruik te maken van één overkoepelend systeem voor alle locaties, is er een beter inzicht in uw serviceverkeer.
- Real time inzicht in uw klanteninteracties waardoor we nog efficiënter kunnen bijsturen.
- Klantgericht werken door skill based routeren van telefoongesprekken en e-mail.
- Met de overflow mogelijkheid kunnen afdelingen en locaties elkaar ondersteunen en bijspringen in het geval van drukte en eventuele calamiteiten.
- Interactive Voice Response: hierdoor kunnen we het aantal interacties via telefoon drastisch verminderen.