Technologie

Als contact center ontwikkelt N-Allo communicatietechnologie die alle nieuwe contactkanalen kan ondersteunen en engineeringoplossingen ‘op maat’ die onze  klantencontact medewerkers in staat stellen efficiënter (vlotter) en kwalitatief beter te werken.  N-Allo beschikt hiervoor over uiterst ervaren en ruim ICT ervaren team. Die innovaties bieden we jouw organisatie ook aan. Zo geniet je mee van onze ervaring, kan je IT-systemen uitbesteden en vermijd je grote kapitaaluitgaven.

Dit zijn onze interaction technology solutions:

  • Ons communicatie platform & engineering oplossing dat alle klantencontact kanalen ondersteunt

  • Onze digitale oplossingen

  • Onze self care & automatisatie oplossingen (via IVR, bots of andere AI-toepassingen)

  • Onze analytics & reporting oplossingen

Contacteer ons voor meer informatie over deze IT-oplossingen.

Zeg even Allo!

Heb je een vraag of zoek je meer informatie over bepaalde zaken? Wees dan zeker niet bang om ons te contacteren, wij bijten niet!