Webcare

Webcare is een onmisbare schakel in de omnichannel strategie geworden. Klanten verwachten immers dat ze op eender welk moment voor eender welke vraag online verder geholpen worden.

Onze toepassingen om uw online klantenervaring nog te verbeteren:

  • De click-to-call-toepassing maakt het mogelijk om vanaf de website of een andere mobiele applicatie te bellen.
  • Via video call kunnen uw klanten een video-oproep doen waarbij ze onze klantenadviseurs rechtstreeks en face to face kunnen contacteren.
  • De click-to-chat laat toe om op initiatief van de klant of via een pop-up te chatten (bv: de klant bezoekt één van uw productpagina’s, waarbij na 1 minuut wordt voorgesteld om de verkoop via een chatsessie af te ronden).
  • De traffic light-functie geeft u een overzicht van de bereikbaarheid van uw klantenservice.
  • Via de call back-optie kan de klant een nieuw tijdstip doorgeven om teruggebeld te worden.
  • Proactive chat tot slot laat u toe sales leads aan te spreken via uw website.

Bij de ontwikkeling van al onze webcareoplossingen leggen we steeds de focus op klantgerichte toepassingen tegen een lage kost.