Omnichannel partner

Omnichannel

Waar in ons oprichtingsjaar 1999 nog nagenoeg alle contacten via telefoon verliepen, zijn wij anno 2017 geëvolueerd naar een interaction center dat naast telefonie ook mail-, sms-, chat (proactief en reactief), selfcare-, IVR- en social mediadiensten (Twitter en Facebook) van bedrijven overneemt. Op deze manier kunnen we uw klanten vandaag nog beter te woord staan.

 

 

Focus op innovatie

Waarom N-Allo?

Zin voor innovatie staat bij N-Allo centraal. De implementatie van een departement-overschrijdend innovatieplatform is hier het beste voorbeeld van. Zo worden ideeën binnen onze bedrijfscultuur zichtbaar, kunnen collega’s elkaars ideeën ondersteunen en versterken en zijn we in staat de meest efficiënte werkmethodes voor uw klanten te ontwikkelen.

 

 

Technologie op maat van de klant

Technologie

N-Allo heeft een jarenlange expertise opgebouwd met het vereenvoudigen van de interfaces die dagelijks door onze klantenadviseurs gebruikt worden. Al onze back-end systemen worden klantgericht ontwikkeld waardoor we de klantervaring alleen maar kunnen verbeteren.

Op 27 mei 2015 behaalde N-ALLO nog een Contactcentres.be Award in de categorie Best Partnership voor het lanceren van een online customer community.

 

Een gecertificeerde partner

N-Allo is de eerste speler op de Belgische markt die het Europese kwaliteitscertificaat EN 15838 wist te behalen, waarmee het haar reputatie als contactcenter met toegevoegde waarde kracht bijzet.

fsma-logo
N-Allo is daarnaast door FSMA erkend voor de verkoop van financiële producten. Zo beschikken wij over een team door Febelfin opgeleide medewerkers, geaccrediteerd binnen de bepalingen van de wet Willems.

Financiële sterkte

N-Allo bouwde in die 17 jaar haar omzet jaar na jaar uit, om vandaag uit te groeien tot een betrouwbare en financieel sterke speler.

 

Professionele rapportering & analyses

Meten is weten! Dankzij onze professionele rapportering, kunnen we onze klanten beter bedienen en onze dienstverlening continu optimaliseren.

 

Referenties in verschillende sectoren

Sinds haar oprichting is N-Allo altijd actief geweest in diverse sectoren, met name zowel in de publieke sector en de telecomsector als de bank- en verzekeringssector.