Unified Desktop Application

Via de Agent Desktop Application ziet de klantenadviseur, zodra een klant inbelt, alle klantinformatie en klantengegevens overzichtelijk op één scherm. Zo kan de klantenadviseur meteen alle vragen en meest voorkomende verzoeken behandelen.

Alle complexe IT-systemen (CRM-systemen, ERP’s, incasso systemen, stock systemen, …) zijn op een eenvoudige manier geïntegreerd in de applicatie waardoor we de kwaliteit van uw klanteninteracties nog kunnen verbeteren, en dit binnen een kostenefficiënt plaatje. Bij de ontwikkeling nemen we de noden en verwachtingen van de klant als uitgangspunt.

Dit ‘service-georiënteerd’ model maakt het mogelijk om uw diensten via verschillende communicatiekanalen ter beschikking te stellen.

Dankzij deze interface kan u:

  • De behandelingstijd van uw interacties inkorten.
  • Commerciële opportuniteiten beter identificeren.
  • Een ‘360 graden’-overzicht verkrijgen van uw klant.
  • Interacties personaliseren.
  • De klantenadviseur toelaten zich te focussen op de noden van uw klant in plaats van op de procedures.
  • De opleidingstijd van de klantenadviseurs inkorten.
  • De kwaliteit van de antwoorden verbeteren.

Kortom, de interface garandeert een efficiëntere klanteninteractie en bijgevolg een verhoogde klantentevredenheid.