Social media monitoring

Klanten verwachten vandaag dat ze op eender welk moment rond eender welke vraag online verder geholpen worden. Maar heeft u het personeel en de middelen om de grote stroom aan online berichten over uw merk te verwerken?

N-Allo sprong enkele jaren geleden al op de social media kar en lanceerde een volwaardig Nederlandstalig en Franstalig social media team om de grote volumes aan online berichten over uw merk op een snelle en overzichtelijke manier te verwerken.

Bovendien zijn we ook in staat om de verwachtingen van de klant te managen, door zowel de reactietijden als de ‘oplostijden’ toe te voegen aan uw service level analyses.

Zijn dit vragen die leven binnen uw onderneming?

  • Waar praten mijn klanten over?
  • Bieden we een persoonlijke online service?
  • Zijn we als eerste op de hoogte als er een crisis opduikt?
  • Verspil ik geen tijd met mijn huidige sociale klantenservice?
  • En waar is er nog ruimte voor digitale innovatie?

Dan kunnen wij u verzekeren dat u, door het combineren van de troeven van de verschillende social media monitoring platforms waar wij mee werken en de expertise van N-Allo op gebied van dienstverlening, de antwoorden en oplossingen krijgt waarmee u via social media een dienstverlening kan uitbouwen die een extensie vormt van uw huidige dienstverlening.