Permanence 24/7

De klant wil vandaag op elk moment met zijn vraag bij uw klantendienst terecht kunnen. Hebt u moeite om uw klanten ook buiten de kantooruren te woord te staan? Dan springt N-Allo bij om een kwalitatieve customer service te bieden die een verlengde vormt van uw huidige dienstverlening.

De permanentiedienst van N-Allo voert al sinds enkele jaren projecten uit binnen verschillende sectoren, waaronder binnen de vastgoed- en de energiesector. We beschikken dus over de nodige ervaring om uw project tot een goed einde te brengen.

Naast 24/7 social customer service, biedt N-Allo uiteraard ook telefonische permanentie aan om uw klanten ook buiten de kantooruren te woord te kunnen staan.

We leggen hierbij samen de volgende elementen vast:

  • Samenstelling van het permanentieteam met 4 tot 5 klantenadviseurs
  • Wijze en frequentie van rapportering
  • Kostprijs voor geleverde permanentiedienst

Hoe gaan we te werk?

Om al onze 24/7 projecten op een gestructureerde en efficiënte manier aan te pakken, bekijken we vooraf hoe we via IVR (Interactive Voice Response) het aantal klantvragen meteen kunnen beperken door deze te filteren, voordat onze klantenadviseurs worden ingeschakeld. Deze geïndividualiseerde IVR-boodschap speelt daarbij zo goed mogelijk in op de situatie zoals die zich op het terrein voordoet.